Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een blaar in mijn wang door mijn groeiende verstandskies, is dit normaal?

Hij komt dus door, en nu prikt er een puntje heel pijnlijk in mijn wang. Is dit normaal, of groeit hij scheef als dit gebeurt? Er zit al een vervelende blaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
7.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ja hoor, op een gegeven moment slijten de scherpe randjes eraf en tegelijkertijd wordt de huid aan de binnenkant van je wang harder. En daarna gaat het vanzelf over. Tot die tijd is het wel erg vervelend, weet ik uit ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil je niet ongerust maken maar zoals jij het beschrijft lijkt het mij dat je verstandskies inderdaad scheef (dreigt te) groeien. Een verstandskies die gewoon groeit geeft een pijnlijk puntje in het tandvlees maar niet in je wang lijkt me.

Raadpleeg voor alle zekerheid even je tandarts of bel eens met het TIP, kijk ook even naar de onderstaande site.

TIP Tandheelkundig Informatiepunt

Rubriek : Tandarts

0900-2025012
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding