hoe word ik breder ?

ik bedoel niet zeg maar breder in wijdte maar zeg maar een vollere voorkant en achterkant

Toegevoegd na 1 uur:
ik bedoel dus mijn borst/ buik en mijn rug dus NIET mijn billen :p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een brede rug krijg je door gezwets van mensen gestaag over je heen te laten gaan

Antwoorden (9)

Ha, die Jigsaw;

Probeer eens een fastfooddieet in combinatie met fitness.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is dit een optie ???
laat je overrijden door een bus ??
(grapje)...
Zwemmen ...veel zwemmen ...dat is DE oplossing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anabole

Er zijn er die zich binden aan de androgene ontvanger in de spiercel, waarna ze overgaan tot het omzetten van eiwitten. Dit zorgt voor de vergroting van de spiermassa.

De andere steroïden binden zich niet of nauwelijks aan de androgene receptor maar zijn in staat er voor te zorgen dat het spierweefsel niet wordt afgebroken wanneer het lichaam glutamine aan de spieren wil onttrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dan eens op dieet naar zoete dingen ,en kijk dan of je wat breeder bent geworden.

Toegevoegd na 16 seconden:
breeder=breder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel in de beeeeedste zin van het woord :))
Als je al traint op de sportschool doe je dat door je training aan te passen en massa te gaan trainen. Dit doe je door 4x8 te vervangen voor 6x6 met zwaarder gewicht en dan vooral bij borst en rug oefeningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je met 4x8 en 6x6 ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat geldt voor als je met gewichten traint. Meestal traint men dan door een bepaald gewicht 8x omhoog te brengen en dat 4 maal. Door dit met een hoger gewicht te doen maar dan 6x omhoog te drukken en dat 6 maal, train je meer massa waardoor je volume meer toeneemt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 sets mokummer :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sets en reps zijn vast termen die niet begrepen worden dacht ik :-) vanwege de vraagstelling terug. Dank je voor de waardering :-)
Voor je billen is het goed om krachttraining te doen. Daar krijg je stevigere en rondere billen van. Ik neem aan dat je mede dat gebied bedoelt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Zgn 'kipfilet' in iedere 'betere' winkel verkrijgbaar. In combinatie met een goede (push up) BH zorgt deze voor 'een maatje meer'.

Qua achterzijde; sportschool ed zijn waarschijnlijk goed bij een 'uitgezakt achterwerk'. Bij bij strak/niets heeft het niet het gewenste effect.

Oplossing is een speciale Levi's jeans voor dames welke wat extra steun geeft. Voor het overige; zolang de wet van de elasticiteit het nog wint van de wet van de zwaartekracht hoef jij je nergens zorgen om te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fitness, daar heb je speciale toestellen er voor bij mij werkt het ook!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je zwanger raakt, moet je zien wat er gebeurd.

Toegevoegd na 2 minuten:
In tegenstelling tot je icoon, zie ik dat je een man bent, of is dat ook een verkeerde gevolgtrekking.
Op naar de sportschool en aan body building gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHA, geweldig herstel
+1 :))