Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede kliniek voor facings?

Ik ben op zoek naar een goede kliniek om porseleinen facings te laten plaatsen; ik verwacht een prijs kan ongeveer drieduizend euro. Wie weet er een goede kliniek? ik heb al veel op het web rondgekeken, maar ik van een website moeilijk te beoordelen. als er hier iemand is met ervaringen, zou dat helemaal top zijn!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

heb zelf geen facings, maar ik vond op internet meerdere sites waarbij bijna alles vergoed kan worden.

het ligt eraan wat de conditie van je huidige gebit is en welke zorgverzekering je hebt.
hoe slechter je gebit, hoe meer er vergoed kan worden.
als je het uit cosmetisch oogpunt wilt laten doen en dus een goed gebit hebt, is het maar de vraag of je uberhaupt iets vergoed krijgt.
je kunt het beste contact opnemen met je zorgverzekeraar, zij weten wat je vergoed krijgt en hebben vaak ook "afspraken" met bepaalde tandartsen of klinieken. zo kunnen zij jou aangeven wat jou opties zijn zowel prijs als goede kliniek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding