Hoe slecht is het inademen van deo?

Uiteraard geen grote happen deo spray, maar wel dat het flink op je longen slaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat richting je gezicht sprayen? Tis voor onder je oksels / delen van je lichaam. Niet voor in je haar, neem ik aan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 keer, daar hou je niks aan over, maar meerdere keren per dag, jaren lang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja, niet opzettelijk natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minstens net zo slecht als roken misschien nog wel slechter. Zoals Momo hieronder al zegt, kan je lichaam best wat hebben, maar op de lange duur hoopt de schade van al die troep zich wel lekker op. Douchen met deo is echt geen goed idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet altijd over veel deo, bij sommige soorten hoef je maar één klein pufje richting je oksels te doen om ook meteen behoorlijk wat in ademen. Ik kan het daar wel lichtjes benauwd van krijgen, dus ben ik overgestapt op rollers, en daar ben ik erg enthousiast over. Geen vieze damp meer in mijn longen, en die rollers werken net zo goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel voor je oksels..maar sommige meiden in m'n klas spuiten helemaal de kleedkamer vol met deo dus, ben ik wel benieuwd hoe slecht het is eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel ze eens dat een roller veel voordeliger is, dat komt tenminste daar waar het wezen moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een keer kan geen kwaad, maar meerdere keren lijkt me niet zo goed...

Antwoorden (1)

Als dat eens een keer gebeurt dan is er niet zo veel aan de hand.
Een gezond lichaam kan wel wat hebben, heeft een enorm zelfherstellend vermogen.

Maar als jij iedere dag flinke teugen deo inademt die flink op je longen slaan, dan zou ik toch echt een roller gaan gebruiken.

http://www.livelifegorgeous.nl/2010/01/deo-rollers/