Wat is een goede warmte creme/ gel voor gebruik op voeten?

ik gebruik nu Perskindol en die zou warm moeten worden maar merk er niks van. Dikker gesmeerd, laten intrekken, meteen sok aan niks werkt om het te activeren. Ik heb al eerder slechte ervaringen ermee dus ben benieuwd wat wel goed werkt.
Het mag goed warm worden.

12 jaar geleden
1.7K
loginabcde
12 jaar geleden
gaat puur om de spieren te ontspannen alsmede de voeten ook warm te krijgen omdat ze altijd koud zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je spieren ontspannen niet van zulke middelen, puur omdat het spul niet verder doordringt dan de bovenste huidlagen. Een flink warm voetenbad (of je voeten onder een warme douche houden) werkt dan beter.

Antwoorden (4)

Lekker tijger balsem nemen of midalgan deze worden beslist warm...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de aldi is mildeen voetencreme met warmte effect verkrijgbaar. Ik heb daar aangename ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je Tantum warmte creme, en Spiroflor Gel (Warm) voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een gewone créme of olie en stevig (laten) masseren. ook veel bewegen. En laat eens naar je bloedsomloopgebeuren kijken want dat is niet normaal.