Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb krulletjes in mijn haar maar ik wil ze niet wat moet ik doen om gestijld(plat) haar te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik zou gewoon een stijltang kopen. Ook kun je het doen met en borstel en een föhn, maar dat is veel meer werk. Maar niet te vaak stijlen, is namelijk heel slecht voor je haar. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik stijl mijn haar elke dag maar dat is niet leuk en schadelijk zoals jij het zegt en als ik het stijl krijg ik binnen een uur weer krulletjes.
Ik denk dat je behalve een stijltang gebruiken er weinig aan kunt doen. Je schreef zelf al dat het te vaak gebruiken van een stijltang slecht is voor je haar, maar gebruik je wel een beschermend product voor je haar voor je het stijlt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is dat nog een idee om te proberen dan, dat beschermt je haar tegen de hitte van de stijltang waardoor het minder beschadigt. Zulke producten hebben ze in ieder geval bij kapsalons, maar bij drogisterijen kun je het misschien ook wel kopen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En weet u misschien hoe zo'n producten heten ? en verkopen ze dat in de kruidvat?
Je kan bij de kapper je haar ontkroezen. Het doel van deze handeling is om je haar zo glad mogelijk te maken. Vraag bij een goede kapper om advies. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoeveel kost dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen kapper:-) Bel een kapper op zou ik zeggen of check hun website.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing