Wat gebeurt er met een menselijk lichaam als deze bijv 100 jaar geleden met een schip is meegezonken, zoals bijv met de Titanic?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het zoute zee water tast de lichamen dusdanig aan dat er niks meer van over blijft heel bot weg gezegd is het vissenvoer.
Mocht er in lichaam zijn gevonden die onder bepaalde omstandigheden toch nog in tact is gebleven wordt het onderzocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had al zon vermoeden. Dank je

Andere antwoorden (2)

Ze worden gevonden door slijmprikken en soms haaien. De slijmprik zuigt zich vast en rukt gedeeltes van het vlees los door zichzelf in de knoop te leggen. Alleen de botten blijven over. Kalk is echter niet stabiel in diepere lagen van de oceaan en zal langzaam oplossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen zullen deze persoon na 100 jaar niet meer terugvinden.

In water word alles week, ook het menselijk lichaam.
Door het zout in het lichaam lost het letterlijk op, en begint het te rotten.

Tevens zijn er allerlei beestjes in de oceaan die delen van het lichaam opeten.