waarom gaan we altijd weer terug naar waar we vandaan kwamen?

denk aan geslachtsgemeenschap, Oost, west thuis best enz.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap de link met geslachtsgemeenschap nog niet helemaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wacht even, wil je weer terug in je moeder? Dat wil ik niet hoor, helemaal niet altijd en we.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geslachtsgemeenschap??? hoe bedoel je die?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha.. vergeet het. Alhoewel wij mannen toch opzoek gaan bij een vrouw naar waar ieder mens vandaan komt. één van de mooiste lichaamsdelen vinden wij toch vaak de bron die ons groot heeft gebracht "de melkfabriek"

Antwoorden (7)

Omdat dat thuis is. Veilig gevoel geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat dat vertrouwd en veilig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet anders kan...

Dat is Maya, dat is Chakra, dat is het wiel der wedergeboorte...

Het is een wet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de eerste plaats gaat lang niet iedereen terug naar waar we vandaan kwamen.
Als we dit wel doen is dit vaak nostalgie of nieuwsgierigheid over hoe het nu zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat we de cirkel des levens in tact moeten houden om ons voortbestaan niet in gevaar te brengen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nostalgie en omdat het vertrouwd is, daardoor geeft het een veilig gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat goed is hoeft niet altijd van ver te komen! Het thema is een combinatie van de beste is, maar ook de nieuwste trends komen hier tot leven! Smaken en gerechten waaruit passie blijkt. Een styling in strak wit met Delftsblauwe accenten en een culinaire presentatie om de vingers bij af te likken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toegegeven, de vraag is onduidelijk, maar je antwoord is nog onduidelijker.