Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

myn dochter heeft griep de arts zegt dat ze 35 procent mexicaanse griep heeft ze is 9 jr,moeten myn zoon 13 jaar en ik ons laten vaccineren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
667
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedel je met 35% mexicaanse griep?
35% kans dat het mexicaanse griep is
Je kan toch niet voor 35% griep hebben??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Jammer dat je arts niet gelijk geadviseerd heeft om jullie te vaccineren. Je had contact met je arts en stelt de vraag op GV. Vraag het aan je arts. Die heeft kennis van zaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dat is mosterd na de maaltijd! Als ze het heeft, en één van jullie is vatbaar, dan is het kwaad al geschied...
Als jullie niet ziek worden is jullie weerstand goed genoeg, en is inenten dus ook niet nodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laten jullie je maar voor 65% inenten.. dan zit je altijd goed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft nu weinig nut meer wanneer ze echt de mexicaanse griep heeft. Na de eerste heb je 40% bescherming, na drie weken krijg je de tweede prik en ben je voor ong. 70% beschermd. De kans dat jullie nu al besmet zijn is al groot, maar omdat de maximale bescherming pas na 10 a 14 dagen na de tweede vaccinatie is lijkt me dat wat te laat in jullie geval.
Daar komt bij dat eerst de mensen en kinderen met weing weerstand, ouders van jonge babies en verplegend personeel aan de beurt zijn met het vaccineren, daarna eventueel andere mensen. Tegen betaling zou u (indien u niet tot de risico groep behoort) de griepprik kunnen vragen aan de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijk me verstandig he,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA
Doe maar he,

zekerheid..!!
Ben je der gelijk van af...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding