Hoe word ik snel nuchter van een joint?

Ik ben net gebeld dat ik om 9.00 uur moet werken.

Ik heb een uur geleden een joint gerookt, voel me nu heel moe en mijn ogen staan raar, zie er heel moe en lelijk uit, anders dan normaal.

Ik moet om 08.45 van huis weg. Hoe word ik snel nuchter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Veel water drinken en in veel frisse lucht inademen. Een koude douche helpt ook wel eens...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

lauwe douche,paar sterke bakken koffie of energiedrank, stevig ontbijt.
gebruif de dagcreme van je moeder of vriendin voor onder je ogen!
fijne dag! ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel zoetigheid
Bronnen: