Wie weet waar deze zon in een logo staat of waar het van is? Ik dacht aan een bepaald land of regio.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

hij lijkt nog het meest op die van Italie in bijgaande link
(3de rij)
anneliez
12 jaar geleden
Dit exacte plaatje is geen logo. Uitgebreid zoeken op google levert niets op en ook tinEye ( http://www.tineye.com/search/e82ccc0183e8dc40764b5d65835e0bfbe17d5fcc/ ) levert maar 1 resultaat op, en dat leidt ook nog eens tot niets.

Toegevoegd na 11 minuten:
Toch wat gevonden. Maar het is een persoonlijke pagina, dus niet een bedrijfslogo: http://vandeneelaart.nl/vandeneelaart.nl/Feliciteer.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer van die minnetjes. Wanneer het wel een logo is dan zou je verwachten dat het eenvoudig te vinden zou moeten zijn. Dat is immers het doel van een logo.
Ik onderbouw ook met bronnen waarom ik denk dat dit geen logo is. Dus wat doe ik fout ? Dat ik de vragensteller een teleurstellende boodschap moet geven is toch niet mijn schuld ?
het doet mij denken aan een reisorganisatie
mischien kan je daar wat mee