Bultje na verwijderen verstandskies: wat kan dat zijn?

Zo'n vier/vijf weken geleden liet ik mijn verstandskies trekken. Alles ging prima, tot ik een week geleden voedsel in de wond kreeg. Ik wist niet dat het na zo veel weken nog kon gaan ontsteken, maar dat bleek dus wel te kunnen. Nu is het zo goed als genezen, maar sinds vandaag heb ik een bultje op die plek zitten. Het doet niet per se pijn, maar ik voel dat er druk op staat en het voelt vervelend met slikken. Wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
6.4K

Antwoorden (2)

Klinkt toch als een ontstekinkje. Ik zou naar de tandarts gaan.
heb zelf een keer zoiets gehad en het moment dat zoiets in je mond knapt wil je niet meemaken...
10 jaar geleden
Toch weer een abces. Even terug naar de tandarts, dan wordt het opengemaakt, kan de prut er uit en komt het weer helemaal goed.