dinsdag ingeent en al drie dagen last van een drukkende pijn iets boven het middenrif, vooral als ik diep ademhaal, is dit een bijwerking?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan een bijwerking zijn.. Maar beter even zoals al hierboven wordt gezegd even na vragen? Vraag wat je moet doen, vraag wat je niet moet doen.. beterschap...

Ik kan wel raden wat het is, of googlen of enge verhalen lezen.. maar met dit soort problemen stel ik toch voor morgen de huisarts even te bellen. Dan weet je het zeker. :) Het kan weg gaan, het kan blijven of erger worden. De dokter weet dat het beste.

ga maar even naar je arts met deze vraag.Lijkt mij verstandig.

Van deze bijwerking heb ik nog niet gehoord. Nieuwe bijwerkingen kun je melden op; www.lareb.nl of neem contact op met je huisarts. Meer over de bijwerkingen kun je lezen op de site van de Grieppandemie.

Bronnen:
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_v...

Dit is geen bekende bijwerking van de enting, en denk ook niet dat het er iets mee te maken heeft!

Ga liever bij de huisarts langs...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100