ik wil nou eens weten wat er in het vaccin zit en waarom er zoveel wetenschappelijk bewijs is , dat het gevaarlijk is !????

Weet jij het antwoord?

/2500

List of Components of Glaxo H1N1 Vacine. chicken embryos(eggs) influenza virus, H5N1 Virus culture Chemical index alpha-tocopherol aluminium adjuvant AS03 adjuvant Daronrix disodium phosphate formaldehyde magnesium chloride octoxynol 10 polysorbate 80 (Tween 80 potassium dihydrogen phosphate sodium chloride sodium deoxycholate squalene thiomersal(thimerosol)(MECURY) vitamin E Bron: EMEA Nu je weet wat er in zit, kan je er ook wat mee? En waaruit blijkt dat dit zo gevaarlijk is dan? Veel stoffen zullen best gevaarlijk zijn maar dit moet je ook anders zien. Wat is het effect van zo een minimale hoeveelheid? En ach, eens gaan we allemaal :-) Toegevoegd na 3 minuten: Oe kijk er zitten wel vitamine E in, das wel positief :-)

Er is geen wetenschappelijk bewijs dat het vaccin gevaarlijk is. Overigens is er ook geen wetenschappelijk bewijs dat het ongevaarlijk is, maar dat geldt ook voor een boterham met pindakaas. Er is wel heel erg veel onwetenschappelijk 'bewijs' dat het vaccin gevaarlijk is. Vooral mensen die bang zijn voor naalden maken daar dankbaar gebruik van.

Ik vind die vaccin-discussie steeds vreemdere vormen aannemen. De meeste mensen die met een kwaaltje naar de dokter gaan, zijn tevreden als ze met een recept naar buiten komen. Ze halen dat bij de apotheek en nemen dat dan trouw in. De bijsluiter wordt weggegooid. Moet je eens kijken wat een bijwerkingen die middelen (kunnen) hebben! Als je dat leest, dan zou je ze zo door de plee spoelen. Maar nee, de dokter zegt dat het goed is. En het is ook vaak goed. Maar nu, met dat vaccin, wil de overheid ons opeens allemaal vermoorden met een middel dat erger zou zijn dan de kwaal. Geloven jullie dat nou echt? Dat internet zou verboden moeten worden, LOL.

Er is geen bewijs dat het gevaarlijk is, of niet. Op internet kan je inderdaad heel veel vinden over hoe gevaarlijk het wel niet is, maar ook dat 't niet gevaarlijk is. 't Liefst slik ik zelf helemaal geen medicijnen en geef m'n kinderen 't liefst ook niks. Maar soms kun je er gewoon niet onderuit. Mijn kinderen, allebei onder de 5 jaar, moet ik wel laten enten. Allebei zijn zij (ex-)puffers (asmatisch) en 't is bewezen dat de puffers en ex-puffers 't ergste worden getroffen. Dat zijn de kinderen én volwassenen die op de IC liggen. Deze informatie heb ik van 'n cardioloog die dagelijks op de IC komt. Ik ben er over uit, mijn kinderen krijgen de prik. Hoe jammer ik het ook vind want ik heb best wel vertrouwen in het lichaam van mijn kinderen. Het risico kan ik helaas niet nemen vind ik.

Er zijn 2 verschillende vaccins; Pandemrix en Focetria? en dit is het verschil tussen beide. Er worden vaccins van twee verschillende fabrikanten gebruikt: Focretia van Novartis en Pandemrix van GSK. De vaccins hebben een verschillende samenstelling en een ander productieproces, maar werken hetzelfde. Voor de vaccinatie van risicopatiënten, 60-plussers en zwangeren door de huisarts wordt Focretia ingezet. Dit vaccin wordt ook gebruikt voor de vaccinatie van gezondheidszorgpersoneel. Voor de vaccinatie door de GGD van gezonde kinderen en huisgenoten van baby's wordt Pandemrix gebruikt. De vaccins zijn onderling overigens niet uitwisselbaar: voor de eerste en tweede vaccinatie moet hetzelfde vaccin gebruikt worden. Er zijn twee verschillende vaccins vanwege de beschikbaarheid ervan. In eerste instantie is gekozen voor het gebruik van één vaccin (Focetria). Omdat er daarna op advies van de deskundigen doelgroepen zijn toegevoegd (jonge kinderen en de huisgenoten van baby’s tot en met 5 maanden) wordt nu ook het andere vaccin ingezet (Pandemrix). De dosering van de twee vaccins voor kinderen verschilt: van Pandemrix krijgen kinderen tot en met 9 jaar een halve dosering. Van Focetria krijgt iedereen dezelfde dosering. Beide vaccins worden door de EMEA (European Medicines Agency) beoordeeld op hun veiligheid en werkzaamheid. De EMEA is een instituut van de Europese Unie, dat er op toe zit dat nieuwe geneesmiddelen veilig zijn. Beide vaccins voldoen aan de WHO-aanbevelingen en aan het EU-besluit met betrekking tot pandemie. Wat er in zit is inmiddels beantwoord. De bewijzen dat het onschadelijk is en de bewijzen dat het gevaarlijk is spreken elkaar tegen.

Bronnen:
http://www.grieppandemie.nl/veelgestelde_v...

Ja natuurlijk is er een risico dat het vaccin schadelijk is. Van de 2 miljoen Zweden die het vaccin hebben gekregen hadden er 500 lichte bijwerkingen (Nu.nl). Dat is een kans van 0.025% (heel klein!) Niemand is overleden na gebruik van het vaccin. Van de Nederlanders denken ze dat 1 op de 3 de griep krijgt (zonder inenting). Dat betekent dat je een kans hebt van 33% (tegen 0.025%) om ziek te worden. Van de twee honderdduizend(??) mensen die de griep hebben zijn er tientallen overleden. Dat komt neer op ongeveer 0.03 procent tegenover 0% bij dit vaccin. Dus ga je voor het vaccin of de +/- 1500 keer zo hoge kans dat je ernstig ziek wordt van de griep? Ik weet het wel. Doe mij maar een shot.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100