Ik heb 12 dagen geleden een halve jointje gerookt. Hoelang is dit nog aantoonbaar in de urine met een laboratoriumtest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij af en toe gebruik van een joint is dit tot ongeveer 5 dagen aan te tonen middels een urinetest.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij als kan dat verschillen per persoon maar ik heb vaak gehoord dat het een half jaar kan duren voor dat het uit je urine en uit je bloed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in je urine misschien 1dag , maar in je bloed KAN het wel een paar week aanwezig zijn