snachts bleken huid en buik ingetrokken en ribben die uitsteken , hoe kan dat ?

ik heb op mijn kamer een spiegel , het gebeurt vaak dat als ik wakker word , ik een raar gevoel heb aan mijn lichaam , en als ik kijk , dan is mijn buik ingetrokken , en men ribbe steken uit , en dan verschiet ik me , wat logies is als ik dat zie als ik pas wakker ben , en als ik in de spiegel kijk , dan zie ik gans bleek , zo was er ook een keer , dat ik niks door had , en ik kwam naar beneden , waar mijn opa en mama zat , en hun verschrokken zich zelfs , ze zijde , dat ik pressies een wandelend lijk ben , ik vind het echt vreemd , bleke huid heb ik vooral snachts en als ik pas op ben , en men buik ingetrokken en men ribbe zo uitstekend , alleen als ik slaap en als ik pas wakker ben , kan iemand me zegge , wat er met me aan de hand is , ik begin me echt zorgen te make

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

En als je overdag in de spiegel kijkt heb je dat niet? Kijk ik kijk ook wel eens in de spiegel als ik uit bed kom dan heb ik het zelfde probleem maar als ik wat gegeten heb of gedronken is alles weer normaal dat komt omdat je lichaam als je slaapt gewoon doorwerkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen dat dit met belichting te maken heeft.
In de badkamer waar het licht van boven komt en geen licht van de zijkant e.d. lijk ik ook bleker en zie ik wat meer ribben. wanneer ik dan in een kamer kom met meer daglicht is dit minder.
S´ochtends is een buik altijd platter, zeker wanneer je wat magerder ben is dit verschil sochtends te zien.
Meer mensen zijn bleker sóchtend.

wat ik zou doen,
1.Spiegel uit je kamer halen en in een kamer zetten waar meer natuurlijk licht is. Dus niet alleen een lichtbolletje aan het plafond maar daglicht vanaf zijkanten of een staande lamp in de hoek aanzetten.
Als je wakker bent dan daar kijken.

2.Voor het slapen gaan genoeg water drinken en 2 stuks fruit. hierdoor heb je meer vocht, suikers en wat te verteren in je lichaam waardoor je misschien wat minder bleek wakker word. Veel mensen weten niet dat je snachts ook veel voedingsstoffen nodig hebt aangezien je lichaam hersteld snachts, en je stofwisseling,hartslag en ademhaling energie kosten.

3. rustig opstaan, eerst even op randje zitten en uitrekken. niet te snel. geef je lichaam de tijd om op gang te komen.

Maak je niet druk, ga anders naar een dokter. Zoek niet verder op internet.