Als de zon op me schijnt en ik kijk in de spiegel, zie je mijn wallen echt heel goed en zonder zon weer niet, kan ik di veranderen door bruin te zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Dat je je wallen zo goed ziet komt door de lichtval, ze zijn niet ' erger' vallen alleen meer op.
Wallen verdwijnen niet door bruin worden, maar vaak vallen ze wel wat minder op in een gebruind gezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Moet je eens onder TL lamp gaan staan, je lijkt totaal anders als in zacht daglicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zon geeft fel licht. Vergelijk het maar met bij een schemerlamp zitten of onder een tl-buis. De laatste zal het zelfde effect geven als de zon. Je ziet elk lijntje, rimpeltje en oneffenheidje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ritsuka, je was me net voor met de vergelijking ;)
Ach je kan en hoeft er niet altijd op je voordeligst uit te zien.
Ritsuka
12 jaar geleden
Zo bedoel ik het niet vraagsteller.
Op wat voor manier kijk je in de spiegel? Op een afstand van een halve meter, of met je neus tegen de spiegel aan? En op wat baseer je dat je 'lelijk' bent? Oneffenheden in de huid? Kijk eens rond, dat heeft iedereen.
Wallen? Is gedeeltelijk te verbergen met concealer (de paarsige kleur).
Ritsuka
12 jaar geleden
Waar vergelijk je het mee? Wat zou je wel of niet moeten hebben om mooi te zijn?
Vergelijk jezelf alsjeblieft niet met de bladen of bekende mensen. Dat is allemaal Photoshop en een team van visagisten, stylisten etc.
Ritsuka
12 jaar geleden
Slaap je genoeg?
Eet je gezond? Voeding heeft ook veel invloed op je huid.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou toch proberen te minderen met cola, en dit vervangen door water en thee zonder suiker. Dit heeft een zuiverende werking op de huid.
Eet je verder genoeg fruit en groente, weinig tot geen junkfood?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En verder moet je bedenken dat het jou opvalt, maar de meeste mensen zien gewoon Jan. En niet Jan met wallen ed.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ga elke dag groente eten, bij elke avondmaaltijd. Probeer ook elke dag 1-2 stuks fruit t eten.
Minder of stop met cola, vervang door water en thee.
Eet volkoren producten, en minder zout, suiker en sterk bewerkte producten.
Je gaat je beter vpelen, meer energie en je huid word ook stralender (ik spreek uit ervaring)
Ritsuka
12 jaar geleden
En een gezond lichaam en uiterlijk is 80% voeding, 20% sport en een beetje genen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat is iig?
Ritsuka
12 jaar geleden
Je zei dat je 2-3x in de week groente eet, mag ik vragen wat je dan verder eet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dik is lelijk? Sja. Dan hoef ik gelijk ook geen moeite te doen om mijn antwoord op de ze vraag te formuleren.
Ritsuka
12 jaar geleden
Uiteindelijk word iedereen oud en lelijk, dan kun je beter iemand hebben met een mooi innerlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JanVertonghen: ieder zijn/haar eigen voorkeur, maar dat slank jou meer aanspreekt, geeft je nog niet het recht niet-slanken 'lelijk' te noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik iemand aardig vind, vind ik diegene per definitie niet lelijk. Misschien 'anders', misschien 'niet standaard', maar liever iemand die er als zichzelf uitziet, hoe dan ook, dan iemand die zich opverft als een clown of meer bezig is met 'hoe krijg ik meer spieren/minder vet/wat dan ook' dan met zijn/haar innerlijk en omgeving.
Dat je gezicht meer of minder tekent ligt aan de spiegel. het kan een spiegel zijn die uitvergroot. Ligt ook aan het licht. Neonlicht maakt rimpeltjes en oneffenheden eerder zichtbaar, direct fel zonlicht ook. Als ik in de spiegel van het medicijnkastje kijk en er valt direct zonlicht door een raam vlakbij buiten dan ga ik ook tobben over mijn uiterlijk. Mijd zulk licht en spiegels want je gaat aan jezelf twijfelen. Wallen kun je ook goed camoufleren met een camouflagestift daaroverheen foundation. In het juiste licht is iedereen mooi.