Waarom mag je geen prik, als je geen risicopatient bent.........maar wel kinderen heb met astma??

Weet jij het antwoord?

/2500

JIj bent geen risisco-patiënt dus krijgt geen prik, maar als je een kind hebt met Astma onder een half jaar moet je gevaccineerd worden om besmettting op je kind zo klein mogelijk te houden. Toegevoegd na 57 seconden: Wanneer die kinderen ouder zijn dan een half jaar worden ze zelf gevaccineerd en is de kans dus ook 70% minder na twee vaccinaties dat ze deze griep krijgen....

Als ik het goed begrijp: Jij hebt kinderen in een risicogroep, maar je mag geen prik. Ik denk dat ik mag concluderen dat je kinderen dus ouder zijn dan 6 maanden en omdat ze in de risicogroep zitten, zelf gevaccineerd worden. Jouw vaccinatie is dan niet nodig...

Wanneer jou kinderen in de risico groep vallen dan zijn ze waarschijnlijk al wel gevaccineerd of worden dit zeer binnenkort. Omdat zij daardoor al antistoffen aanmaken is het niet echt nodig om ouders te vaccineren. Maar ik begrijp je punt, aangezien het personeel dat werkzaam is in de zorg wel gevavvineerd wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100