Wordt je sterker van het drinken van je ochtendurine?

Iemand vertelde me dat bodybuilders dit altijd doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
getver, dan wel met suiker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet geschoten is altijd mis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt echt WEIRDO vragen!!! :-p

Het beste antwoord

Nee dat is niet zo... En ook bodybuilders doen dat niet categorisch...

Toegevoegd na 5 minuten:
Of wil je soms zeggen dat ze hun doping willen recycleren, vanwege de hoge kosten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat recyclen is brrriljant haha
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de lach :)

Andere antwoorden (9)

Denk eerder dat je sterker wordt van trainen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat gelooft zou ik zeggen : ga gerust je gang. Dikke kans dat het dan nog werkt ook. Er is echter geen enkele medische of wetenschappelijke reden voor dat dit ook zou werken. Maar voor wie er sterk in gelooft, zal het placebo-effect wonderen kunnen doen. Drink smakelijk !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mentaal wel, als je het elke dag voor elkaar krijgt dat op te drinken en binnen te houden :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een zeikverhaal....lijkt me echt een broodje aap!!
Ik zou het maar niet geloven en zeker niet uitproberen.

Je kunt jezelf in leven houden door je urine te drinken als er niets anders is, maar ik heb nog nooit iemand getroffen die een aantal weken vermist is geweest, zijn eigen urine heeft moeten drinken en die dan terugkomt als:" I'll be back" Arnold.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je plast dan is dat vocht waar het lichaam alle voedingsstoffen uiitgehaald heeft.
Het restant is niet meer nodig en verlaat het lichaam.
Lijkt mij niet dat het opdrinken daarvan nog iets
kan bijdragen aan je gestel.

De wikipedia-pagina zegt:
Sommige mensen beweren dat het drinken van de door het eigen lichaam geproduceerde urine gezondheidsbevorderende effecten heeft, de zogeheten urinetherapie. Deze opinie wordt niet ondersteund door uit wetenschappelijk onderzoek verkregen resultaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenzij ze zwanger zijn en dan met name de eerste drie maanden heeft het wél zin.
Dan bevat de urine HCG hormoon waarvan verondersteld wordt dat het de sport prestatie's zou verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bullshit.!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Urine is een afvalprodukt van je lijf, dus ik kan me niet voorstellen dat het goed voor je is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies mijn antwoord! +1 Barlotje.
iiiiiiieeeeeeeeeuuw!! moet er niet aan denken. Het lijkt me gewoon verzonnen.