Waar kun je musical les nemen in de omgeving van eindhoven?

Hoi,
Ik wil erg graag musical les gaan volgen. Maar ik heb echt geen idee waar ze goed les geven. Iemand enig idee waar ze goed les geven in omgeving Eindhoven. Het mag er ook wel een eindje vanaf liggen.

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In Eindhoven zelf kun je musicallessen volgen bij het Centrum voor de Kunsten Eindhoven (CKE). Het CKE is zowel geschikt voor beginners als voor gevorderden. Je kunt kiezen voor een cursusreeks gedurende een heel jaar, of voor korte workshops die in sommige gevallen gegeven worden door bekende acteurs en actrices. Ik weet niet of je al enige ervaring hebt met musical (toneel, zang en dans) en wat jouw streven is. Als je echt goed wilt worden dan is het verstandiger om voor elke discipline een aparte cursusreeks te volgen, op die manier krijgt iedere discipline evenveel aandacht. Wanneer je musical les 'gewoon' als plezier ziet dan zou je een standaard musical cursus volgen waarin toneel, zang en dans worden afgewisseld en gecombineerd.

In Eindhoven zijn ook tal van theatergezelschappen en groepen waar je misschien op later moment auditie voor kunt doen, natuurlijk is dit pas aanbevolen wanneer je enige ervaring hebt en je kwaliteiten verder ontwikkeld zijn.

Alternatief voor het CKE is het Kunst-Kwartier (Helmond, Geldrop, Mierlo en Nuenen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje