Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Al jaren krijg ik een oproep voor de griepspuit ivm longonstekingen.Inmiddels neem ik m al 4jaar niet meer en dat gaat me veel beter af.

Ik twijfel om me te vaccineren voor mex.griep?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Heel goed... Doe het niet als je het aandurft... Dan krijg je levensvreugde ervoor terug...

Maar als je twijfelt dan wel doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
In het algemeen krijg je geen levensvreugde terug als je iets niet aandurft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom moet hij het ook niet doen... dit is een dubbele ontkenning hij moet het niet doen laten... Wel even erbij blijven antwoordman...
AWM
14 jaar geleden
Ik denk dat ik ook te lang achter de PC zit. Genoeg voor vandaag.
Als je goed gezond (sterk) bent en je hebt weinig contact met de hoge risicogroepen: dan hoeft 't niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het je goed gaat, niet doen, is niet echt nodig dan.
Heb je wel een oproep gehad voor de mexgriepspuit?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit nu in het staartje van de MG, het heeft me al met al twee weken gekost. Heb je echt niet de tijd om eens 2 wkn pas op de plaats te maken? Het afgelopen jaar te over denken, plannen te maken voor het nieuwe.
Ik ben sterker uit de MG gekomen dan toen ik erin ging.

als je een beetje OK in je lijf zit, dan overleef je de MG echt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Mexicaanse griep is niet erger dan andere griepen, ik zou er dus op dezelfde manier mee omgaan als met elke andere griepvorm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je hier dan over twijfelen? Wanneer het je zonder griepspuit beter af gaat dan lijkt me juist dat je niet meer hoeft te twijfelen, je lichaam geeft je zelf het antwoord al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding