een week minstens...

Toegevoegd na 41 seconden:
na de tweede inenting dan... Na de eerste een beetje bescherming...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen definitieve bescherming. Die garantie kan niemand je geven.
14 jaar geleden
In zijn algemeenheid treedt bescherming na vaccinatie op 10 tot 14 dagen na de tweede vaccinatie. De specifieke gegevens hierover ten aanzien van vaccins tegen Nieuwe Influenza A zijn nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7 tot 10 dagen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na ruim een week na de eerste prik verschijnen de eerste antistoffen in het bloed. Deze verdwijnen weer langzaam, maar worden door de tweede prik weer verhoogd tot een blijvend hoog niveau. Dit blijvende hoge niveau wordt bereikt 10 tot 14 dagen na de tweede prik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na de eerste vaccinatie maakt je lichaam anti stoffen aan. je bent maximaal beschermd zo'n 10 tot 14 dagen na de tweede vaccinatie.