Als je als risicogroep afziet van de aangeboden vaccinatie is het dan nog mogelijk in een later stadium voor een vaccinatie te kiezen?

Ik heb momenteel 3 kinderen onder de 5. Ik ben eigenlijk voorstander voor de natuurlijke afweer, en heb mijn twijfels over het vaccin (gezien de artikelen die je her en der terugvindt) Ik vindt de situatie op dit moment ook niet zo verontrustend en zou liever het vaccin pas toedienen als er echt verontrustende berichten zouden binnenstromen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Volgens een interview met Ab Klink bij Een Vandaag vorige week niet.

Vertrouw niet artikelen die je 'her en der' leest.
De enige juiste bron van informatie is www.grieppandemie.nl

Laat je niet gek maken door samenzweringscomplotten van mensen met aluminiumhoedjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het vaccin pas toe gaat dienen nadat de griep echt uitbreekt ben je al te laat.

1. Je hebt 2 prikken nodig om optimaal beschermd te zijn.
2. Tussen de 1ste en 2de vaccinatie moeten minimaal 3 weken zitten.
3. Je lichaam heeft ook nog tijd nodig om na de vaccinatie de extra antistoffen op te bouwen.
4. Het blijft je eigen keus en das lastig.
5. GoeieVraag heeft een zoekfunctie.................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die verontrustende berichten komen er niet als mensen zich laten vaccineren. Maar je zit nu wel als een muurbloempje af te wachten, te wikken en te wegen: "Waar haal ik het meeste voordeel uit!" Ik wil hier enkel maar mee zeggen, komt de epedemie dan laat je (en je gezin) je vaccineren en neem je de risico's van de vaccinatie voor lief. Maar komt ie niet en zouden de mensen bij bosjes vallen door de vaccinatie (wat je natuurlijk NOOIT mag hopen) Dan kom jij tot de conclusie: "Ik heb goed goed gehandeld!" Dit wilde ik FF kwijt en nu de angel er uit is zou ik als laatste willen toevoegen..........VRAAG HET IN G....NAAM AAN JE ARTS
Wij GVers zijn doorgaans geen artsen en alstiewel arts is istie uitgevaccineerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt gaan zitten wachten tot de storm overwaaid is. De kans bestaat dat je het niet krijgt en je kinderen het ook niet krijgen. Maar heb je de gewone jaarlijkse griepspuit dan ook niet genomen? Je huisarts zal je beter kunnen adviseren. Maar je bent altijd eigen baas over je lichaam. En laat je niet te veel wijs maken, al die berichten geloven is je niet aan te raden.