Als ik allergisch voor huistofmijt ben,ben ik dan eigenlijk allegisch voor mijn eigen huid?aangezien stof voor 70 % uit huid bestaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je allergisch bent voor huismijt, ben je allergisch voor de poep van deze beestjes. Dus matras vaak zuigen, schoon beddengoed, wassen op 60 graden, bed laten luchten. De mijten houden niet van koude dus als het kan dekbed etc. een keertje buiten leggen als het goed vriest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, de poep van huisstofmijt is het allergeen. Stof in je huis zorgt voor eten voor de huisstofmijt, die haalt de voor hem belangrijke stoffen eruit en poept de rest uit. Dat komt in de lucht terecht, adem je in, en ben je allergisch voor geworden! + voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk had deze vraag helemaal geen zes dagen moeten open staan. Het beste antwoord was reeds de dag zelf gegeven. + je