Ik rij de hele dag voor mijn werk paard, nu wil ik ook nog 2x in de week naar de sportschool. Is dit teveel?

Toegevoegd na 6 minuten:
6 dagen in de week.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jij een normaal gezond mens bent en je doet dat paardrijden voor je werk, dan is dat voor jou een normale lichaamsbelasting.

Dan is er niets mis mee om nog 2 keer per week naar de sportschool te gaan, om daar juist eens wat andere spiergroepen te trainen.

Er zijn wel meer zware beroepen en die mensen gaan ook sporten.
Echte topsport is niet gezond.

Maar jij let op de signalen van je lichaam en je eet goed.
Dan kun je gerust je gang gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor na 1 hele dag paard rijden kan je echt nog wel 2 x in de week naar de sportschool

Toegevoegd na 59 seconden:
Er zitten 7 dagen in de week. je kan nog om de dag rust nemen ook

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zie nu dat je 6 dagen in de week paardrij. Ik zou die ene dag dan toch echt rust nemen.
12 jaar geleden
Te veel....wat dan?
Te veel beweging? Te veel sporten?

Sporten is nou niet bepaald een ongezonde gewoonte, mits je naar je lijf blijft luisteren en niet overtrained.

Wat dacht je ven beroepsvoetballers, die bewegen toch ook niet te veel?

Gewoon doen wat je leuk vindt, en alles met beleid.

Veel plezier.