Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tips tegen vaak slapende voet en kramp kuit?

Sinds een paar weken heb ik super vaak een slapende voet.. Wat kan ik hier tegen doen? En is er een rede voor dat ik dit zo vaak heb oppeens? Verder heb ik soms dat ik 's nachts wakker wordt met heel erge kramp in mijn kuit, erg pijnlijk, wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Eet voor je naar bed gaat een banaan, dan ben je waarschijnlijk van je kramp af. Of magnesiumtabletten slikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kramp in de kuit in combinatie met een slapende voet zou kunnen duiden op een verminderde doorbloeding van je onderbeen.

Als de kramp in de kuit niet veroorzaakt kan zijn door sporten overdag, dan zou ik zeker even met deze klacht naar de huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je kramp in je kuiten hebt, moet je proberen je tenen zoveel mogelijk naar boven te "richten", terwijl je je voet op de grond laat staan. Als het goed is verdwijnt de kramp dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding