Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter(9) heeft keelpijn en hoest zou ze de mex.griep kunnen hebben? wat moet ik dan met mijn andere dochter(4j.11mnd)?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het zou idd kunnen, krijgt ze er ook koorts bij dan zou ik de huisarts bellen.
Je kan niet tegenhouden dat het besmettelijk is voor je andere kinderen, natuurlijk wel alle voorzorgmaatregelen nemen, zoals veel de handen wassen, maar veel meer kan je niet doen
Het hebben van een goede weerstand is het beste ter voorkoming, gezond en regelmatig eten, op tijd naar bed.
Beterschap en hoop dat het allemaal meevalt maar kan met voorstellen dat je je zorgen maakt. Bij keelpijn is een waterijsje vaak prettig en altijd genoeg drinken, eten is niet zo belangrijk drinken wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Meteen naar de huisarts en haal een vaccin...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
AWM
16 jaar geleden
Ben je van je geloof gevallen? ;)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee joh, dat mlet sarcasme zijn.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja ik ben van mijn geloof gevallen... en nee het is geen sarcasme... Hoe meer mensen meedoen hoe beter men kan zien wat de resultaten zijn...
AWM
16 jaar geleden
Aha, jij denkt dat de gevaccineerden direct bij bosjes de pijp uitgaan, zodat je dan kunt zeggen: Zie je wel!
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee hoor, LOL... Zo ben ik niet... Ik help mijn medemens van de wal in het schip.. Of zoiets...
Ja dat zou kunnen, daar begint het wel mee. Je krijgt er alleen wel bijna altijd koorts bij. Kan natuurlijk ook gewone griep zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De huisarts bellen en vragen om advies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Wanneer je oudste dochter besmet is met de griep dan heeft ze het virus waarschijnlijk toch al door gegeven.
Wanneer je kinderen verder gewoon gezond zijn dan zou ik me daar niet zo druk om maken, dat doe je toch ook niet bij een seizoensgriep? Gewoon uitzieken. Om te voorkomen dat het virus zich verspreidt kun je natuurlijk wel alle hygiënische voorzorgsmaatregelen in acht nemen;
http://www.grieppandemie.nl/home/voorkomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk van wel.
raadpleeg een dokter.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing