Nee, dat heeft iedere man (tenminste : die ik tot nu toe ben tegengekomen in een dusdanige staat dat ik dat kon vaststellen) ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grote steekproef? ;)

Andere antwoorden (3)

Nee, zo hoort het.
En is maar goed ook, lijkt mij anders knap pijnlijk......;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hoort zo. Elke bal heeft een andere functie. De 1 maakt zaadcellen en de ander slaat ze op. De ene die ze opslaat zit hoger dan je fabriekje ;)

Toegevoegd na 6 uur:
Och och, ik heb het helemaal fout.
Beide ballen zijn zaadballen. De bijballen vormen een soort kapsel op de zaadbal.
Ik ben op onderzoek uitgegaan en het blijkt dat dit gewoon zo hoort. Maar ik las ook dat als het ineens opvalt dat het ook iets anders kan zijn en dat het toch verstandig is om naar de dokter te gaan.

http://www.urolog.nl/urolog/php/patients.php?doc=testikel&lng=nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weetje zeker dat dit klopt?? Dan zou je als man wel heel snel onvruchtbaar kunnen worden.
Net als heel veel andere organen, heb je 2 identieke ballen. Als de een niet functioneerd. Kan de andere het overpakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed klopt dit. Moet wel zeggen dat ik lang geen anatomie meer heb gehad.
Alleen met Kerst kan dat opvallen. In dat geval gewoon zeggen dat het zo hoort. Ook de rest van het jaar verdient het aanbeveling om je er geen bal van aan te trekken.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo valt dat met kerst op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Escape hangt met kerst zijn ballen altijd in de boom. Die die prikkende naaldjes vindt ie lekker