Ik ben vaak misselijk. Hoe kan ik daarvan afkomen?

het is vaak rond mijn ongesteldheid. Ik wordt er helemaal gek van!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

veel ginger ale drinken want dat is lekker en er zit gember in. En dat is goed voor je. niet zoveel gekruideten eten. En vooral niet stressen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Augurken eten of gember.Er zijn speciale capsules met gember verkrijgbaar om misselijkheid te bestrijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook altijd last van gehad!
En van nog veel meer 'kwaaltje'zeg maar!

Ik gebruik al een hele tijd A.Vogel Menstruasan
Dit werkt heel goed bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MIjn vriendin had dat ook,maar toen zij fruit op haar nuchtere maag ging eten,is het een heel stuk minder zei ze,probeer het eens zou ik zeggen

Good Luck
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel goed middel tegen misselijkheid is een glas Cola drinken.
Klint gek misschien maar het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klopt helemaal. Je laat dan boertjes waardoor er ruimte gemaakt wordt.
Het kan soms in een raar hoekje liggen.

Wim was mijn beste vriend op school. Ik heb in totaal 9 jaar met hem in de klas gezeten. Twee dingen doen me aan Wim denken: Tictac en pilletjes tegen misselijkheid.

8 jaar lang kregen we iedere dag een tictacje van Wim en 8 jaar lang was wim iedere dag misselijk

Tot hij na 8 jaar besloot om zich grondig te laten onderzoeken. Het resultaat was hilarisch: Wim was allergisch aan munt. Weg tictac, weg misselijkheid.

Het laatste jaar dat ik met Wim op school zat heb ik dus geen tictacjes meer gekregen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahaa, voor de tic-tacs een +
Zoete appels, bijvoorbeld Jonagold of Golden Delicious, eten werkt uitstekend tegen misselijkheid.

Wellicht helpt dit middeltje bij jou ook wel. Succes!

Gr. Ton