De bijbehorende verdoving wordt ook wel "een roesje" genoemd en je kunt na enkele uren weer naar huis.
Toch heb ik het bij mijn moeder van 91 meegemaakt dat ze haar een nacht hielden; later bij het andere oog zetten ze haar hele hoofd in een klem (dat haarzelf zelfs nog beter beviel, tot ieders verbijstering).
Overigens krijg je 1 zware pil mee naar huis die je middenin de nacht op het juiste tijdstip moet innemen.
Drink na afloop vooral véél water (of vruchtensap) en als je na de voorgeschreven tijd er door huisgenoten het verband eraf mag halen: zorg alvast voor een goed zwarte zonnebril.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hier hoef je niet voor onder narcose. je mag na een paar uur weer naar huis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Na een paar uur? Welnee, meteen! Met een beschermkapje over je oog.
burgos
12 jaar geleden
Precies,wat wordt hier een drama van gemaakt zeg
De operatie is een fluitje van een cent.
En wat je er voor terug krijgt,is ongelofelijk.
Je kan weer goed kijken.