ik wil vanavond met stappen een pre-workout powerpil nemen en combineren met alcohol is dit verstandig?

Ik heb de pre work out powerpil nu 2 keer gebruikt voor het sportten en ik voelde me geweldig en heb gehoord dat het ook een aanrader is in het uitgaanscirquit. Maar wat als ik dit combineer met alcohol? Omdat er veel caffeine en andere troep in zit weet ik niet of dit goed same gaat en wat eventueel de consequenties zijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.8K

Antwoorden (4)

niet dus.
succes op je snelweg naar een mooie verslaving.
12 jaar geleden
Je geeft het antwoord zelf al. Die pillen vormen een flinke aanslag op je conditie en de alcohol versterkt dat effect. Bovendien is het risico dat je je zo sterk voelt dat je maar doordrinkt. Het kan heel belastend zijn voor je hart en je kunt overmoedig worden en gevaarlijke dingen gaan doen - ook gevaarlijk voor anderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een pre-workoutpil (wat dat ook mag zijn).
Als het slim het die voor het stappen en drinken te nemen, heette ie wel 'pre-stap-en-alcoholpil'. Dus het antwoord is nee.
En zeker als er ook 'andere troep' in zit, zou ik het niet combineren (maar goed, ik zou het sowieso niet slikken - een stevige bak koffie heeft waarschijnlijk meer effect en is goedkoper).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je wil 2 onnatuurlijke middelen gebruiken die op zich al niet verstandig zijn.

vervolgens vraag je of een combinatie hiervan verstandig is?? nee natuurlijk niet!!

of de alcohol hakt erin, of krijgt ipv een oppepper een nare trip. er zit wat meer in dan cafeïne, want anders kan je voor je aan de alcohol gaat ook een paar bakken super sterke koffie nemen voor hetzelfde effect.