Kan een condoom in een vagina zitten zonder dat je het voelt?

Gisteravond had ik sex met mijn vriend. We gebruikten een condoom na lang aandringen van mij want mijn vriend doet het liever zonder. Toen we halverwege waren voelde ik opeens dat hij het condoom niet meer omhad. Ik vroeg hem waar het was. Hij was verbaasd. En zei dat het vast naar binnen is gegaan bij mij omdat ik nogal nat was en het condoom zat het ook een beetje te wijd. Ik heb met mijn vinger gevoeld en mijn vriend ook maar ik voel niks raars. Ik heb overal gezocht in het bed maar het condoom is gewoon verdwenen, heel erg gek. Kan het nu in mij zitten? En wat kan ik eraan doen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit is echt een serieuze vraag.

Ik weet nu niet of het gevaarlijk is als hij erin zit en blijft. Hij kan toch niet zomaar verdwenen zijn? Ik heb echt heel goed gevoeld en voel niks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
42.7K
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik vermoed dat je vriend meer aan zijn wensen denkt dan aan de jouwe. Hij heeft waarschijnlijk gewoon net gedaan alsof hij een condoom omdeed (en omhield), maar deed dat niet. Binnenkort kun je hem je ex-vriend noemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat denk ik ook. Nu weer in angst zitten of ik zwanger ben of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriend deed het liever zonder????
Ik denk dat hij meer weet :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij neemt je op een vieze manier in de maling. Hij heeft nooit een condoom omgehad, deed alsof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wéér in angst zitten? Dit is eerder gebeurd? Waarom heb je hem toen niet gedumpt? Deze jongen speelt Roomse roulette met *jouw* leven!
Kristal
13 jaar geleden
Deze jongen heeft alleen zichzelf lief Shirley...
Cryofiel
13 jaar geleden
Shirley, zou het een idee zijn om je vriend te laten merken dat je je doodongerust maakt, en dat je echt bang bent dat dat ding er nog in zit? Vertel hem dat je naar de dokter gaat om het te laten controleren. En laat merken dat je je werkelijk dood zou schamen als de dokter niets zou vinden. Als hij je voor de mal heeft gehouden, zal hij het dan wel opbiechten. Dan weet je hoe de vork in de steel zit, en kun je beslissen of je met hem verder wilt. Als hij je laat gaan en de dokter (of de assistent) vindt inderdaad een condoom, weet je dat hij niet heeft gelogen. Als hij je laat gaan en de dokter vindt niets, dan weet je dat hij heeft gelogen, EN dat hij je willens en wetens voor niets naar de dokter heeft laten gaan, ZELFS toen hij wist dat jij je dood zou schamen omdat er niets was te vinden. Als dat zo is, weet je (wat mij betreft dan) zeker dat je zo'n onbetrouwbaar sujet dat nul gedachten voor jou heeft, meteen moet dumpen. Is dat een idee?

Het beste antwoord

Het kan ; ik heb het meerdere keren meegemaakt, maar met wat handig vissen krijg je het er wel weer uit. En nee, je voelt er helemaal NIKS van als hij helemaal boven bij je baarmoeder zit. Daarom kun je ook zonder probleem een pessarium dragen ; voel je ook niet zitten. Of een Keeper.

Maar in dit geval ben ik bang dat je zogenaamde vriendje je heeft bedonderd, en nooit een comdoom om heeft gehad. Alle keren namelijk dat ik heb moeten vissen, was het afgescheurd bij de onderkant, en zat de ring van het condoom nog gewoon om de penis. Dus tenzij hij een heel klein piemeltje heeft en/of veel te grote condooms draagt, geef ik je een grote kans dat je niks gaat vinden.

Overigens valt hij er ook zonder vissen of spoelen vroeg of laat wel weer uit als-ie er in zit. hoor. Je krijgt er niet zomaar iets engs van.

Kun je niks vinden en vertrouw je je vriend voldoende om te geloven dat hij daadwerkelijk dat condoom gedragen heeft, dan kun je altijd nog even naar de huisarts. Maandag is vroeg genoeg. En schaam je niet, die dokter heeft al wel gekkere dingen gezien en gehoord. Gebruik je verder de pil niet, ga dan vandaag nog en vraag om een recept voor de morning-after-pil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed ook vuil spel. Mijn persoonlijke regel: als ik bij iemand moet aandringen op condoomgebruik, gaat het feest sowieso niet meer door. Dat is namelijk blijkbaar iemand die als hij de kans krijgt het liefste onveilige seks heeft, en die wil ik niet in de buurt van mijn edele delen hebben. Ook niet mét condoom. Nog afgezien van het feit dat condooms sowieso niet 100% betrouwbaar zijn, zit een 'ongeluk' in een klein hoekje. Overigens: de morning-afterpil is tegenwoordig ook zonder recept te krijgen bij de drogist, en in veel plaatsen is het vandaag koopzondag.

Andere antwoorden (9)

Je moet hem er proberen eruit te halen met je hand. Het kan zijn dat hij heel diep zit en dus moet je diep graaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat t in je zit , dat voel je wel. Als je er echt niet zeker over bent moet je even assistent dokter bellen, kan gewoon annoniem;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de condoom echt niet meer kan terugvinden, dan blijft er maar 1 plek over waar hij kan zijn gebleven. Bel de weekenddienst van je huisarts, want dat ding moet eruit voordat het gaat ontsteken. Dat je hem niet voelt is niet gek, een tampon voel je ook niet zitten. Dat je met je vingers inwendig niks voelt is ook niet vreemd. Je hebt heel veel plooien in je vagina en dus een hoop plekken waar de condoom kan zitten en mogelijk zit hij dieper dan waar je bij kan.
Het is vervelend maar niks om je over te schamen en het komt zeker vaker voor. Dus bel de weekenddienst, dokters zien wel vaker veel vreemdere dingen!

Toegevoegd na 1 uur:
NB Voor alle beantwoorders die zeggen dat het niet kan: het kan WEL. Sterker nog, het komt geregeld voor. Ga eens praten met een huisarts, gynaecoloog of medewerker op de EHBO. Er zijn vele voorwerpen die kunnen verdwijnen/ vast blijven zitten in de vagina. Ik zal geen gore voorbeelden geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je beter naar de huisarts kunt gaan voor de morning after pil. En dan ook maar gelijk een SOAtest.
Ik vind het tenminste wel teveel toeval: liever zonder, en dan dondoom kwijt.

Toegevoegd na 29 minuten:
Heb je de lege verpakking wel teruggevonden?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, de huisarts kan ook kijken OF dat condoom evt nog rondzwerft (hoewel ik vermoed dat dat niet zo zal zijn..).
weet je zeker dat je vriend niet zelf t condoom weer heeft afgedaan omdat hij dat lekkerder vind?
niet lullig bedoeld maar jongens houden er namelijk veel meer van als t zonder condoom gebeurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem alsjeblieft het zekere voor het onzekere. Ga even langs bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, maar die kans lijkt me klein,
zeker als tot de baarmoederhals kan voelen: er zijn geen plekjes waar een condoom zich kan verstoppen.
Wil je 100% zekerheid dan zal je richting huisarts of gynaecoloog moeten.

Als er iets mis gaat met een condoom heb ik dat (man) meteen door, ik kan me niet voorstellen dat dat voor andere anders is.

Verder ben ik van het type "licht aan" en als je het condoom niet meer ziet wordt het tijd hem ff op te trekken. (wat normaal niet nodig zou moeten zijn)

Nat is goed en zorgt er juist voor dat een condoom niet afglijdt.
Een te wijde condoom is natuurlijk niet goed, als er een volgende keer komt dan een kleinere gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
helder Jack +
Ja dat kan en dan voel je er niks van. Je kunt proberen om door te doen of je heel hard poept, erbij te komen. Anders naar de huisarts. En als die niks vindt, zou ik een 'goed gesprek' aangaan met de heer in kwestie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moest lang aandringen bij je vriend..? Is er dan een mogelijkheid dat ie em af heeft gedaan?