Waarom kijken vragenstellers niet gewoon op de voorlichtingssite over de mexicaanse griep ?

en wordt hier regelmatig de zelfde soort vraag in een andere vorm gesteld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zucht dat denk ik ook...

Maar de angst zit er zo diep in, dus laat maar komen die vragen, want dat lucht op...

Wij kunnen toch niets doen dan doorsturen naar de arts...
Dus dat doen we dan ook steeds...

Toegevoegd na 1 uur:
en de meeste mensen zien door de bomen het bos niet meer...

en daarbij zijn veel vragenstellers lui... er worden vaak vragen gesteld die met een eenvoudige verwijzing naar wiki beantwoord kunnen worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wanneer houdt dat op? +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is nou een GOED antwoord. Je kunt het wel ;-)

Andere antwoorden (7)

Omdat het hier veel gezelliger is.
14 jaar geleden
Omdat het veel makkelijker is als je zelf niet hoeft te zoeken....

Toegevoegd na 33 seconden:
Maar ben het met je eens, krijg bijna griep van al die griepvragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dit eenzijdig is. Daar staat alleen maar wat er gehoord moet worden. De mening van een ander kan ook een rol spelen bij het nemen van een beslissing. Waarom worden hier uberhaubt vragen gesteld die je met google kan vinden? Ook een kleine moeite toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk hetzelfde als vragen waarom mensen dit elke keer weer vragen... Ook deze vraag heb ik afgelopen dagen alleen al meerdere keren voorbij zien komen hier.

Het is inderdaad makkelijker om iets te vragen dan om zelf te zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dit persoonlijker is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah..dat vroeg ik mij ook al af,er komen steeds dezelfde vragen hier te staan.Terwijl er speciaal op de Mexicaanse griep gericht sites zijn,die op al je vragen antwoord geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag ik me ook al af.
Goeievraag.!