Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt het na de laatste vacinatie voor Mexicaanse griep voordat je niet meer ziek kunt worden?

Wanneer kun je niet meer ziek worden van de Mexicaanse griep, na eerste inenting, na tweede of na een bepaalde tijd na de tweede?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
516

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

pfff...hier zijn al zoveel vragen over geweest...zoek eerst eens met de zoekfunctie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je eraan stoort, geef dan een reactie en geen antwoord. Dan lijkt het namelijk alsof je niet wil antwoorden, maar alleen een punt wil scoren. Trouwens dat minnetje is niet van mij.
Dat je na vaccinatie niet meer ziek kunt worden is een fabeltje. De 'kans' dat je ziek wordt is alleen kleiner en het verloop van de griep is 'naar alle waarschijnlijkheid' minder ernstig.

Niets meer en niets minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij is verteld is dat je 10 dagen na de tweede inenting beschermd bent, net zoveel beschermd als tegen de reguliere griep na een griepprik.

Ik weet niet of je helemaal immuun bent, maar dat lijkt me niet. De kans is dan verwaarloosbaar klein geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het duurt ongeveer twee weken om antistoffen aan te maken. Je kunt dan nog wel de griep krijgen maar in een mildere vorm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding