Hoe kun je je eigen stem horen hoe anderen hem horen?

Ik wilde weten of de stem die je opneemt op je computer hetzelfde klinkt zoals anderen het horen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De enige echt goede manier om met een professionele microfoon je stem op te nemen.
Een belletje is hier niet goed genoeg voor.
Luister maar eens naar iemand via een telefoon of in het echt. Ook met een microfoon van de action kom je niet ver-zelfde resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een goede microfoon gebruikt moet dat aardig lukken. Probeer anders deze website eens uit om je stem te beluisteren: http://vocaroo.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou je voice-mail kunnen afluisteren of je antwoordap. of bellen met/bij iemand die de telefoon over de boxen kan doen .
Maar ik waarschuw je ! je gaat schrikken !!!
veel plezier!