wat heb je als je zteed sin het niets kauwt?

ik heb een kennis die continu in het niets zit te kauwen. wat heeft zei of zijn het symptomen van een ziekte?

8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Ook geen stukje kauwgum? Dan kan het een tik zijn. Net zoals iemand heel vaak kan kuchen terwijl er niets met zijn of haar keel aan de hand is.

Antwoorden (1)

Dan heb je een vorm van dermatophagia.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Wat is de Nederlandse term voor het Engelse "dermatophagia"?
Antoni
8 jaar geleden
Ik vermoed overigens dat dit antwoord niet juist is. De vraagsteller beschrijft een situatie waarin de betrokkene zo maar "in het wilde weg" kauwt. Bij verschijnselen van dermatophagia bijt de betrokkene in zijn of haar eigen huid.