Wat gebeurt er als ik een scheet in het vuur laat?

Dit vraag ik me al een tijdje af. M'n vader had een fakkel aan staan en ik vroeg: Pap, mag ik er een scheet in laten. Hij vond het goed maar ik heb het toch maar niet gedaan. Is het gevaarlijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan krijg je een steekvlam! Ik zou het zeker niet in mijn blote kont durven! Toegevoegd na 44 seconden: Je moet het vuur trouwens wel vlak voor je poepert houden...

woosh lekkere steekvlam

Waarschijnlijk gebeurt er niets, tenzij er eten in je darmen ligt te rotten ofzoiets, dan kan er zwavel vrijkomen en dan kan je een steekvlam krijgen. Die kans is echter nihil.

Ga maar op de grond liggen met je benen omhoog en je vader houd de fakkel goed bij je kont en hoop dat je dan een harde scheet kan laten dan komt er wel een steekvlam. Zo'n kracht kan een harde scheet hebben. Dit is al ooit eens op tv geweest.

Bronnen:
http://www.onzin.com/video/scheet_koningin.html
http://www.youtube.com/watch?v=BL80o22BwA0

Als je last hebt van haargroei daar heb je het erna niet meer.

Ga direct naar de huisarts... Je wordt gelanceerd als je een grote scheet laat... Nee het kan niet echt kwaad... Is heel lollig hoor...

Dan ontstaat de z.g. 'vlammende scheet'! Kan best gevaarlijk zijn. D'r bestaan zelfs waarschuwingsborden voor..

ik heb het meegemaakt met mijn broer, we zaten in de trein in een restauratiewagon. m'n broer zat onder de tafel te spelen met 'n aansteker; aan, uit, aan. hij dacht ongemerkt een scheet te laten, maar hij schroeide de panty van m'n benen, wat een vlam! kijk dus maar uit.

Probeer het eens joh...is echt niet gevaarlijk...en goedkoop met oud en nieuw,bespaard vuurwerk,eet de dag ervoor bruine bonen en véél uien...succes verzekerd! Gelukkig *2010*

uit ervaring dat een wind gelaten door een rund met vuur erbij een vlam kan veroorzaken. ik denk niet dat dit met onze winden gebeurt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100