mag je paracetamol in combinatie met een melatonine pil slikken? aangezien ik griep heb en de melatonine pil nodig heb voor het slapen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
34.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zal je in een periode van griep wel kunnen slapen.

Antwoorden (3)

ja, dit geeft geen problemen, dus kun je rustig doen, beterschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,klopt hè?
Melatonine is totaal ongevaarlijk,het is een lichaamseigen stof.
Bij mij werkt het helaas alleen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geduld, Laurena. Als je ouder wordt werkt inname van melatonine met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stukken beter.
Paracetamol is een pijnstiller en kan koorts een halve graad doen dalen. Het is geen geneesmiddel en meestal doe je er beter aan het niet te gebruiken als je gezondheid je lief is. Niettemin zijn er geen interacties bekend tussen paracetamol en melatonine, niet in de laatste plaats omdat melatonine een lichaamseigen stof is. Ouderen produceren er vaak te weinig van, waardoor slaapgebrek kan optreden maat ook slaapverstoringen door o.a. jetlag kunnen vaak verholpen worden door melatonine in te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, paracetamol mag altijd, dat verdooft je al een beetje. In combinatie met de melatonine zal je misschien nog wel wat lekkerder slapen en wat meer opgeknapt zijn als je weer wakker wordt. Je moet gewoon als je je niet zo lekker voelt je normale medicijnen blijven gebruiken, want anders kan je er juist last van krijgen. Ik hoop dat je lekker slaapt en dat je snel weer beter bent :)