Dat zijn twee soorten, de ene is met kwik erbij die alles versterkt en een andere met meer werkzame stoffen er in... De laatste krijgen de hoogwaardigheidsbekleders... en de rest de inferieure soort...

Mooi hé, ALLES...

Kosten, het zijn de kosten weer, die het verschil maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de mensen op belangrijke functies... Uiteraard vreemd te noemen, maar die hebben in het leven nou eenmaal wel meer voordelen ten opzichte van het "normale" volk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk weer die complottheoriën.
Die batch vaccins is al eerder besteld en volgens een ander procedé gemaakt met minder 'helperstoffen'.
De "Duitse elite" krijgt dus een vaccin maar dan wel zonder thimerosal en squaleen.
Squaleen is een meervoudig onverzadigde koolwaterstof (een triterpeen) met als brutoformule: C30H50. Het wordt in grote hoeveelheden gevonden in de leverolie van haaien (de naam squaleen verwijst naar Squalidae, een familie van haaien). Daarnaast komt het in kleine hoeveelheden (0,1 tot 0,7 %) voor in sommige plantaardige oliën zoals olijfolie, en gist.
Het vaccin is dus net zo gevaarlijk als olijfolie !
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
olijfolie ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens!
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus we gaan niet naar de Haaien?
deze vaccins bestaan bij de gratie van geld.
het 'elite-vaccin' is voor hen die juist die vaccins nemen zonder vervelende middelen.
toch ook geldt hier dat sommige landen die vaccin ter beschikking stellen aan zwangeren. tja, onderscheidt dus.