Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er zijn veel kuren om gezond af te vallen, is er ook een gezonde kuur om bij te komen?

Ik ben ziek geweest en ben nu 4 kg af gevallen en die wil ik er weer bij hebben, hoe doe ik dat op een gezonde manier ik ben wel 67 jaar ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
827
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik ken niet veel kuren om gezond af te vallen, de meeste zijn gericht op veel resultaat in korte tijd, ongezond dus. Als je weer normaal gaat eten als voor je ziekte kom je naar mijn weten toch weer aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Ritsuka hierboven zegt klopt:mijn moeder was eens 4 kilo afgevallen na een week stevige griep,toen ze weer gewoon ging eten zat dat er binnen een paar dagen weer aan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op een verantwoorde manier aankomen kan gewoon door meer als je dagelijkse behoefte aan calorieën te eten. Voor vrouwen van 67 is de dagelijkse behoefte 1900 tot 2100 en voor mannen 2300 tot 2600 (verschilt in de mate van een actieve levensstijl).
Blijf in beweging en blijf gezond eten maar dan gewoon ietsje meer gezond eten zoals 3 in plaats van 2 boterhammen bij de lunch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding