Wie kan een Chinese bijsluiter voor mij vertalen?

Lukt niet om de link hier te plaatsen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chinese medicijnen ??? Poehee.....
ik weet niet of je de info op de bijsluiter dan een beetje kunt vertrouwen, en of het uberhaupt wel verstandig is om te nemen. Het meeste zijn onschuldige middeltjes, maar er zitten hele gevaarlijke dingen tussen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg 22 jaar geleden in China dit homeopatisch middel (watermelon frost) tegen vreselijke keelpijn.
Een paar pufjes in de keel, het leed was geleden en ik leef nog.
Daarna NOOIT MEER keelpijn gehad tot vanmorgen
2 Jaar geleden nam ik wat doosjes mee, dus pufte ik er vanochtend gelijk op los :)
Wilde alleen weten hoevaak per dag,etc.; ben ondertussen de keelpijn bijna kwijt
maar vind het wel nuttig te weten wat er staat

Het beste antwoord

Dan moet je eerst een programmaatje op je PC installeren om Chinese karakters in te kunnen voeren.
Daarna: ga naar http://translate.google.com, en tik daar de Chinese tekst in.

Toegevoegd na 3 minuten:
Chinese karakters kunnen intikken op je PC:
http://www.njstar.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat moet jij wel weten he? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 't ooit op mijn PC geïnstalleerd... Of nog... Maar al een lange tijd niet gebruikt :).
'S ff kijken... Volgens mij had ik andere software op de PC... Of nee, dat was op mijn vorige Windows...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteindelijk vond op internet een link naar de distributor en klikte naar de Engelse vertaling, dat was voldoende.
Eventueel is het dan via Google in het NL te vertalen.
Dit is een goed antwoord, al deed ik het op andere wijze

Andere antwoorden (4)

Ik zou naar de Chinees-afhaal (die bijna op iedere hoek van de straat te vinden is) gaan. Wellicht dat je er een vind die het voor je kan vertalen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, slim...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee, Henkjan +1
Een chinees-nederlands vertaalbureau of vertaler. Die zijn er genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen... Dat kost een vermogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja ... ligt eraan hoe belangrijk het voor je is.
Ik kan mijn auto ook niet zelf maken, dus breng ik hem naar een garage en laat het tegen betaling repareren.
Vertalen is een vak, dus moet je er voor betalen (als je niet iemand in de kennissenkring hebt de de taal in kwestie machtig is en het gratis voor je wil doen).
Vertalen van en naar een "courante" taal kost ergens tussen de 0,10 en 0,20 € per woord. Chinees is exclusiever, en zal dus wel duurder zijn.
Vertaalmachines zijn goed om een idee te krijgen waar een tekst over gaat. Maar meer niet. In het geval van medicijnen kan het zelfs gevaarlijk zijn, omdat er net iets belangrijks verkeerd omgezet wordt. Probeer het maar eens, een tekst heen en weer te halen door een vertaalmachine.
Is vaak nog erg lachwekkend ook. En dat is dan weer mooi meegenomen.
Goh ... is nog een lange reactie geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Esme, stoer hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik iets gemist, Bitch?
Om hier te plaatsen: scannen (als jpg) en toevoegen als image. Anders i.d.d. bij een (afhaal) cinees of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is er niet op een of andere manier te achterhalen wie dit middeltje distribueert? Misschien kun je dan eens contact opnemen en vragen of er een vertaling in het engels is. Of misschien zou je eens naar een winkel kunnen gaan die homeophatische middelen verkoopt, zij kunnen je misschien meer vertellen over het product of wie het uitgeeft.