Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor (combinatie) kleding en houding geeft je een positieve uitstraling?

Je uiterlijk/houding is enorm belangrijk in hoe je overkomt; erg onidealistisch, maar waar. Bestaat er een gouden formule waardoor je sympathiek, jong, spontaan, innovatief, sexy, sportief, betrouwbaar, proactief etc. overkomt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
860

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij is dat vooral een kwestie van houding. Als je rechtop loopt, de mensen in de ogen aankijkt en interesse toont dan maakt kleding minder uit. Volgens mij is sexy weer een ander onderwerp. Dat heeft ook te maken met houding, maar dat is volgens mij weer een andere dan betrouwbaar, spontaan en sympathiek.

Daarnaast vind ik persoonlijk het altijd geweldig om te zien hoe sommige mensen echt hun eigen stijl hebben en die met flair dragen. Daar heb ik bewondering voor. Die mensen dicht je vanzelf een hoop zelfvertrouwen toe. Ik denk dan, o ik moet ook eens wat anders proberen te kopen als ik ga winkelen. Maar dan kom ik toch weer thuis met zwart, donkerbruin en zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja als je werkelijk jezelf kunt zijn, gaan overal deuren open... En hoe je eruit ziet is totaal ondergeschikt hoor...

Alleen als je niet open en jezelf bent, dan is uiterlijk ZEER belangrijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben het dan nog niet door... Ik zag het meteen toen je in GV verscheen, is het niet zo?
Een wit schort, een lang mes en een koksmuts doen wonderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar het zijn niet allen koks die lange messen dragen ;-)
Ik hoop dat je makkelijk Engels leest.
"The Effect of Attire on Forensic Competitors and Judges: Does Clothing Make a Difference?"
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Moet een kleding zijn, waar je precies er in past..
Dus moet niet te groot of te klein zijn.!
Ook niet te kort of te lang..
Je moet je zelf lekker erin voelen. Het moet een positieve uitstraling aangeven, zoals zelf al zegt sexy, sportief, betrouwbaar etc etc...
Ps: mannen moeten vooral rekening mee houden met witte sokken.!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die MarieAnne;

Witte albe en koord, rode tabberd en stola met goudkleurig stiksel, mijter in dezelfde kleuren en vooral mét een kruis, paarse onderrok: it works for me! Witte handschoenen, gouden zegelring met rode robijn en een gouden staf maken dit ensemble af. De Sint draagt hier bij voorkeur zwarte halfhoge schoenen of rijlaarzen onder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding