Pijn in achterhoofd en nek bij oorontsteking?

Ik heb een oorontsteking en heb druppels gehad van de huisarts. Nu kreeg ik dit weekend twee keer schreeuwende pijn in mijn achterhoofd cq nek en wat spierpijn gevoel daar (beetje die regio) leef al een paar dagen op paracetamol. (kan wel mijn kin op de borst krijgen )

Nu bel ik de huisarts maar die is weer eens op cursus.....
Iemand een idee of dat erbij past? Op internet an ik niet echt deze regio als bijkomende klachten vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Oorpijn moet je altijd serieus nemen, zeker als er koorts bij komt kijken, als je dus veel paracetamol slikt, onderdruk je de eventuele koorts, als je huisarts niet aanwezig is, is er altijd een andere arts voor spoedgevallen te bereiken, dus bel die even. Vertel erbij dat je al een paar dagen paracetamol slikt en de hoeveelheden die je slikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem toch nog even contact met een arts op, gezien de bijkomende klachten.