Heeft iemand een goede tip wat je kan doen als je een smsduim hebt? zieuitleg

Ik heb sinds 2 dagen last van mijn duim door het vele pingen en smsen enzo. ( ja ik weet het het is erg verslavend:P). nu zoek ik niet naar antwoorden met: ga eens langs inplaats van smsen! ik heb echt last en nu snap ik dat ik rust moet houden maar moet ik het niet verbinden ofzo? zo voelt het alsof er strak verband om heen moet ofzo, kan het niet heel goed uitleggen.... bedankt alvast !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Enige goede remedie: rust. Verder hoef je niets te doen.
Ga vooral niet met je andere hand verder, die krijgt namelijk nog sneller last.
Als het helemaal over is, kun je je duim weer goed gebruiken, let dan wel goed op pauzes, blijf niet te lang achtereen bezig, want als je die duim echt continu zwaar overbelast - zoals je nu gedaan hebt - dan kun je hem over een tijdje misschien helemaal niet meer gebruiken.
Wees er zuinig op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je de juiste antwoorden zelf al opschrijft maar daar ook bij zegt dat je daar niet naar op zoek bent is mijn advies 'lekker doorgaan' en de signalen die je lichaam afgeeft volledig negeren. Op naar de RSI!

Zorg er voor dat je over een paar dagen/weken je borstel en bestek niet meer kunt vast houden. Dat t doortrekt naar je onderarm en uiteindelijk je schouder. Zodat je alleen nog maar met 1 hand je haar kunt wassen en crepeert van de pijn als je iemand een hand moet geven.

Je lichaam geeft niet voor niks het signaal af dat je even wat rustiger aan moet doen. Ik weet dat dit geen aardig antwoord is en dat je hier waarschijnlijk ook niet op zit te wachten maar ik denk dat je oliedom bent als je zulke makkelijke signalen negeert.

De keus is aan jou! Succes!