Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand ervaring met stacker E,

Ik zat laatst op een site en daar stond dat dit hielp om af te vallen ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

stackers zijn in principe voor (kracht)sporters die de extra vrijgekomen energie kunnen omzetten in meer kracht en uithoudingsvermogen bij de training.

Een bijwerking is een verminderde eetlust en een snellere verbranding van vetten in het lichaam.

Zonder inspanning van bv. krachttraining is het effect echter nihil.
Het is geen wondermiddel om af te vallen en kan in sommige gevallen verslavend werken.
Na gebruik van 2 weken achtereen moet men enkele dagen stoppen omdat het lichaam er anders niet meer op reageert (gewenning)

Door het snelle metabolisme (verbranding van vetten) moet ook het hart harder pompen om via het bloed de afvalstoffen af te kunnen voeren.
Dit is voor korte tijd niet erg, maar kan bij langer gebruik nare gevolgen hebben.

Pas dus op met gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb er zelf geen ervaring mee , maar mijn buurvrouw wel.

Ze wordt er hypernerveus van en heel erg trillerig.

En nog iets zo vlug als je stopt met die dingen vliegen de kilos er weer aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zit ook vol cafeïne en andere bende die er voor zorgen dat je extra alert/scherp en energieker bent. Velen gaan trillen en worden nerveus.Slapen wordt ook minder makkelijk.
Er bestaat geen wonderpil die je laat afvallen.
De genoemde stacker maakt je inderdaad hyper actief en sommige stackers zijn in Nederland verboden omdat ze hartproblemen veroorzaken.

Als je wil afvallen zal je het echt zelf moeten doen,je hebt wel middeltjes die helpen meer af te vallen tijdens inspanningen en sporten,volgens mij is 1 ervan obesimed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding