Kan een concentratie probleem verholpen worden?

Ikzelf heb een concentratie probleem en ik probeer me telkens in te houden maar ik krijg als nog comentaar terwijl ik mijn best doe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Haha, of je doet eerst concentratie-training oefeningen. Meteen een sticker op laten plakken en pillen slikken kan altijd nog. Vergroot je concentratie door te oefenen. Met een eierwekker 1 minuut alleen maar luisteren naar de geluiden, daarna alleen maar kijken, voelen. Bouw de tijd op. Leesoefeningen. Als dat al niet werkt kun je altijd nog laten onderzoeken. Maar verwacht niet dat met een sticker je concentratie verbeterd...

Ja, zeer duidelijk. Laat je testen op ADD of ADHD (wss die eerste). Het is een concentratieprobleem, ik heb het ook. Je slikt 8, 12, 16 uur een pilletje en je kunt je de 4 op volgende uren top concentreren! Ben er echt blij mee!

Ga eens praten met een arts. ADD is ADHD zonder hyperactiviteit. Wellicht heb je daar last van. Je kunt er samen met je arts voor kiezen om (gecontroleerd) medicatie te gebruiken als het je echt belemmert in je dagelijks functioneren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100