Kan een concentratie probleem verholpen worden?

Ikzelf heb een concentratie probleem en ik probeer me telkens in te houden maar ik krijg als nog comentaar terwijl ik mijn best doe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Haha, of je doet eerst concentratie-training oefeningen. Meteen een sticker op laten plakken en pillen slikken kan altijd nog.
Vergroot je concentratie door te oefenen.
Met een eierwekker 1 minuut alleen maar luisteren naar de geluiden, daarna alleen maar kijken, voelen. Bouw de tijd op.
Leesoefeningen.
Als dat al niet werkt kun je altijd nog laten onderzoeken. Maar verwacht niet dat met een sticker je concentratie verbeterd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het kon gaf ik 10 plussen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik ze graag aannemen! Ik heb zo in onmin geleefd op deze site dat ik aardig in de min ben geraakt, haha.
Maar thanks voor je conpliment. ;-)

Andere antwoorden (2)

Ja, zeer duidelijk. Laat je testen op ADD of ADHD (wss die eerste). Het is een concentratieprobleem, ik heb het ook.

Je slikt 8, 12, 16 uur een pilletje en je kunt je de 4 op volgende uren top concentreren! Ben er echt blij mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens praten met een arts. ADD is ADHD zonder hyperactiviteit. Wellicht heb je daar last van. Je kunt er samen met je arts voor kiezen om (gecontroleerd) medicatie te gebruiken als het je echt belemmert in je dagelijks functioneren.