Welke fantasieën komen veel voor bij veel mensen?

Bij kinderen is dat volgens mij "een monster onder het bed"
Maar welke fantasie is bij volwassenen nou veel voorkomend?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Euhm... sorry ik kan maar aan 1 ding denken... hahahaha Ik denk dat bij volwassenen er veel sexuele fantasiën voorkomen :-p

Verliezen van de baan.

Ik denk dat de mens globaal gezien het meeste fantaseerd over een ander dan de eigen partner... "Hoe zou het zijn met ??? als wij samen ???" En eerlijkheidshalve moet ik als bewust vrijgezell(ig)e meid daar ook wel eens over fantaseer...

Dat als je iemand vindt om je leven mee te delen, dat hij/zij je dan gelukkig zal maken. Dat 'later', als ik groot ben, alles beter zal worden (dit kan op elke leeftijd, dat gevoel van 'nog even doorbijten, maar dán....) Dat er ooit een moment in je leven zal komen, waarin alles echt voor elkaar is, en dat je 'volkomen gelukkig' bent, en dat die gelukkige situatie ook voorlopig zal blijven.

Ik houd ook op sexuele fantasieën. En dan zelfs met een beroemde.! Denk ik

Mijn ergste 'fantasie' is om ooit de politie aan de deur te krijgen om te vertellen dat mijn man of kinderen onderweg iets ergs is overkomen.

Onderzoek bij de groep mensen waar ik op het moment ben voor een heerlijk kopje koffie leert dat de meeste fantasieën gaan over: het vinden van de ware liefde(3 dames) het winnen van een groot bedrag in de staatsloterij(allemaal) het gezond worden na een ernstige ziekte(1 dame, 1 heer) sex met heel veel vrouwen tegelijk(2 heren) het schrijven van een bestseller(1 dame, 1 heer) het vinden van een woonruimte groter dan de dure kamer nu(1 heer) Ik persoonlijk heb veel fantasieën over een wereld waarin vrede is en rust en bereidheid van de mensen om met elkaar samen te leven in harmonie.

De fantasie waaraan geen enkel mens ontkomt, is dat je een mens bent... Dat is niet zo, je bent niet de kleding die je aan hebt, je bent niet het lichaam dat je hebt, je bent niet de gedachten die er in je lichaam rondspoken, je bent niet je gevoelens die door je lichaam gieren, je bent niets van dat alles... En die fantasie is heel hardnekkig en alom vertegenwoordigd... En als je denkt en ervaart dat je mens bent, dan moet je dromen, daar ontkom je dan niet aan...

om financieel geen problemen meer te hebben

Een leuke man onder mijn bed.....:)

een trio?

Inderdaad denk ik ook aan sexuele fantasieën, maar ook aan "een paar miljoen winnen" en nare fantasieën; dat er iets ergs gebeurt met mijn kinderen, partner of familie. Of verdrinken...

Dromen over superkrachten, zoals dat iedereen die je aanraakt verandert in brood.

mijn schoonmoeder op de noordpool....maarja....het blijft een fantasie he :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100