De laatste tijd word ik huilend wakker, nooit eerder last van gehad, iemand een idee wat het is? en waarom zo vanuit het niets? het is al 2 weken zo.

De laatste tijd ben ik onwijs aan het dromen, maar kan ze me niet herinneren.
Ik word schokkend en huilend wakker.

iemand enig idee waar het mee te maken zou kunnen hebben?

xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien door je buurmeisje?

Antwoorden (2)

Je onderbewust zijn probeert je iets te vertellen, iets wat blijkbaar nog diep in je zit, pijn of verdriet die je nog niet los hebt gelaten? Of iets waar je heftiger op reageert dan je verwacht had, ik had het ook vaak, zat in een stressvolle periode en droomde vaak over de dood van dichtstaande familieleden, na een paar gesprekken met de desbetreffende personen was het weer voorbij, heeft ongeveer 1.5/2 weken geduurd in mijn geval. In ieder geval zou ik de dokter op de hoogte stellen. Veel succes verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je andere vraag te lezen zit je met iets wat je erg bezig houdt. Loop er niet lang mee door alleen, maar zorg voor een oplossing. Neem evt. je huisarts in vertrouwen, je moeder of een leerkracht. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dit was ook het eerste dat in mij op kwam.