Ik wordt in febr. 2010 60 jaar zit ik ook in de risicogroepen kan ik ook een injectie krijgen?

wat zijn de bijwerkingen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Wees niet bang, deze griep is niet erg dodelijk... En elk jaar sterven er al mensen aan de gewone griep, maar dan is het niet in het nieuws...

Bijna alle mensen genezen van deze griep, soms zijn er complicaties, maar dat is zelden...

Het risico op de weg is vele malen groter...

In februari kan alle griep al over zijn, als de epidemie snel iedereen raakt...

Maar als de griep er nog is en je hebt de griep nog niet gehad, dan krijgt u ook een prik hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan er aan dood gaan maar dat geeft niet, het komt niet in het nieuws. Ja hoor..... het risico op de weg is groter, dus dit risico kan er wel bij. Ja hoor... Lekker logisch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@JJ1 terechte reactie. Eens gaan we allemaal. Maar als je het zelf kunt beinvloeden. Graag gaf ik je een punt. Nog FF wachten dan mag ik punten uitdelen aan degenen die het (niet)verdienen
Vanavond heb ik op SBS6 gezien dat 50% van de artsen wel wiilen vaccineren als je niet tot een risicogroep behoort. Gezien de ontmoedigende berichten omtrent het vaccineren tegen Mexicaanse griep (niet van mij) denk ik dat de meeste praktijken straks met een overschot aan vaccinatie zitten en aan de straatstenen niet kwijt kunnen.Maar... het is jouw keus!
Je zit trouwens in een risicogroep als je boven de 60 jaar bent danwel een (chronische) aandoening hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bijwerkingen zijn een paar uur een iets gevoelige arm, valt reuze mee

niet te vergelijken met griep hebben... dat duurt dagen en je voelt je verschrikkelijk klote......

maar mocht je uit overtuiging liever 'natuurlijk' ziek zijn, och, het is een vrij land.

wel vervelend dat je werkgever jouw loon moet doorbetalen. Maar ja wat kan jou dat schelen...

Je mag ook de hele dag in je blote kont gaan rondlopen buiten (op een terrein waar dat mag dan). Is ook natuurlijk. En alleen rauwe groenten eten. Zeer gezond, heel natuurlijk. En lopen naar dat terrein he, want zelfs een fiets is techniek, dus vies.

Maar of je dat ook doet?