Als je volwassen bent groeit je voet niet meer. Hij kan wel breder worden waardoor je misschien een iets grotere maat nodig hebt, maar het zal niet "groter" worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je voeten krijgen meer gewicht te verduren, dus het is heel goed mogelijk dat ze daardoor iets uitzakken en je daarom een grotere schoenmaat nodig hebt. Ook zwangere vrouwen merken wel dat je een wat grotere schoen nodig hebben. En in het algemeen is het wel vaker zo dat je in de loop van je leven wat uitgezaktere voeten krijgt en daarom als oudere een grotere schoenmaat nodig hebt dan toen je net volwassen was.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als oudere heb je heel vaak ook alleen een breedte maat nodig.
Maar dit kan ook wel op jeugdige leeftijd, doordat je bijv. een heel hoge wreef heb of gewoon brede voeten.